(5)

Mysiga höst

Gurka, skrev ett jättebra inlägg som passar med bilden men av någon anledningen försvann all text mysko.

Iallafall så älskar jag hösten. Träden som byter sina kläder och klär in sig i alla möjliga varma färger. Gräset som lägger sig och vilar och djuren som börjar gömma sig. allting lugnar ner sig och väntar in vinter. Trots att det är lite ledsamt att naturen börjar somna in är den vacker och mysig. Ungefär som när man precis håller på att somna. Precis så känns det när man tar en långpromenad. Sakta men säkert somnar naturen som ett litet barn på gränsen till sömnlandet

Vad tycker ni om hösten?



2010-10-09 @ 00:53:36

Postat av: Nettan

Jag tycker både om och inte om hösten. Jag älskar färgerna och skulle kunna sitta och titta på dessa hur länge som helst om bara tillfälle bjuds. Samtidigt som att det är en påminnelse om att vintern är på gång och mörkret. Jag är så känslig för mörkret och blir så trött så höst och vinter är en lång period för mig!

14:08:53 den 2010-10-09

Postat av: Andie

Jag älskar hösten. Färgerna, att man kan sitta och dricka te under en filt och höra regnet piska mot rutan när man själv myser med en bra bok osv.

22:15:01 den 2010-10-10

Postat av: Svärmor Wicke

Vad härligt du refererar till hösten. Jag vill sitta hemma och tända en massa ljus och krypa upp i soffan med en mysig filt... Eller bara vara hemma

23:09:25 den 2010-10-10

Postat av: Linnea

Hej! :) Jag undrar om du vet hur man får bort sin dropdown meny, jag vill ha tillbaka den vanliga så att mina månader syns osv. Men jag vet inte vilka koder jag ska ta bort. Tacksam för svar.

18:03:15 den 2010-10-15

Postat av: Linnea

sv: jag satt och fixade bort den själv igår.

10:47:46 den 2010-10-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.