(1)

J#kla felia

Först fick vi höra att vi inte kunde flytta över våra abonneman till nya huset, vi kunde däremot dra ner på hastigheten ör internet och få vanlig telefoni istället för ip och tv:n kunde dem inte erbjuda något alls på plus att det var tre månaders uppsäjningstid. Inte hela världen, beställde flytt från och med måndagen den 24:e. Smartskallarna ha redan stängt av tv:n, fem dar innan vi flyttar. Visserligen utan uppsäjningstid men ändå.

Jäkla, förbannade felia.
Ska inte ha det kvar.
Så idag ska vi in till stan och hitta andra abonnemang. morr

2010-05-19 @ 12:40:01

Postat av: Telia Kundservice

Hej!



Jag vill börja med att be om ursäkt för att vi har stängt ert TV-abonnemang tidigare än överenskommet. Du får mer än gärna kontakta mig via länken nedan så skall jag se om jag kan återaktivera abonnemanget så att ni kan nyttja ert TV-abonnemang fram tills att ni flyttar.



Med vänlig hälsning



Anton Agermark, Telia Kundservice

http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

18:02:12 den 2010-05-19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.