J#kla felia
Först fick vi höra att vi inte kunde flytta över våra abonneman till nya huset, vi kunde däremot dra ner på hastigheten ör internet och få vanlig telefoni istället för ip och tv:n kunde dem inte erbjuda något alls på plus att det var tre månaders uppsäjningstid. Inte hela världen, beställde flytt från och med måndagen den 24:e. Smartskallarna ha redan stängt av tv:n, fem dar innan vi flyttar. Visserligen utan uppsäjningstid men ändå.
Jäkla, förbannade felia.
Ska inte ha det kvar.
Så idag ska vi in till stan och hitta andra abonnemang. morr
2010-05-19 @ 12:40:01
Postat av: Telia Kundservice
Hej!
Jag vill börja med att be om ursäkt för att vi har stängt ert TV-abonnemang tidigare än överenskommet. Du får mer än gärna kontakta mig via länken nedan så skall jag se om jag kan återaktivera abonnemanget så att ni kan nyttja ert TV-abonnemang fram tills att ni flyttar.
Med vänlig hälsning
Anton Agermark, Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515
18:02:12 den 2010-05-19