(3)

Hel bil






Efter en enorm spricka jag fick förra veckan av en lastbil som spottade ut grus har jag idag bytt ruta, med lite sponsring av min underbara far. Så nu har jag en hel ruta som tar två sekunder att få bort snön från. Fick underbar service från Carglass. Snabbt och de dammsög bilen. Det har jag skjutit upp i tre månader hehe.

Med bebisen har det inte hän så mycket. De växer och magen börjar bli lite i vägen. Har gått upp hela tre kilo, hoppas jag inte går upp så mycket, blir svårt att bli av med dem sen. Hittat en kul widget på IF. Man får se vad som händer vecka för vecka. Finns i min meny.

Annars är allt om vanligt. Det snöar och vi skottar.

Sover hemma hos mamma eftersom det är snöstorm och hon ska passa pans. Så nu ska jag bada med massor av bubblor. Mys till mig.

Bye bye.

2010-03-01 @ 18:47:41

Postat av: alex

Fin blogg ! :)

21:39:39 den 2010-03-04

Postat av: ida

vem av kändisbloggarna tycker du bäst om?:)

11:47:24 den 2010-03-06

Postat av: Andie

Hello tjejen.

Du jag funderar på en grej, mitt nod muppar sig, undrar om du kan ta och kolla på det.

Kram

12:24:35 den 2010-03-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.