(0)

Vinterpromenad med pojkarna

Nu har jag kommit på vad jag ska göra. Är enormt uttråkad och försökt hitt på något. Satt framför tv:n igår i fem timmar utan något att titta på så idag vaknade jag av att hela kroppen spritter av energi. Så nu ska jycken på långis och han ska få springa och träna och sen ska vi klippa hans klor. Försökte igår men fjanten ville inte, fick dock fila dem lite, hehe.


Ska även fixa och trixa med alla biler jag sagt ska läggas upp så nu så. Ska kanske baka lite oxå får.

Har två kompisar på besök så det blir antalgigen poker eller tv-spel eller något liknande.

Nu ska vi ut i snön och leka. Bye bye

2010-01-23 @ 13:06:18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.