(4)

En sida där du kan se nya filmer lagligt

Japp, på http://www.watch-movies-online.tv/movies/the_twilight_saga_new_moon/ kan du streama nya filmer. Tyvärr inte jättebra kvalité men bättre än att ladda ner.

Sitter just nu och tittar på film och fixar naglarna efter att jag lagat glasögon och klippt lugg igen. Orkar inte vänta, den börjar bli väldigt i vägen.

Var riktigt avslappnande att baka. Blev tre olika sorters kakor och nu är humöret som vanligt. Fattas bara någon som kommer ut och äter upp alla kakor, hihi.

2010-01-04 @ 22:58:03

Postat av: Jan Säll

Och den fungerar inte för linux direkt i alla fall :(

men hur "laglig" den är vet jag inte.

09:51:53 den 2010-01-05

Postat av: Emma

sv: tack! tv-bänken är IKEAS "Bestå" som egentligen är vägghyllor.. men funkar jättebra som tv-bänk! ;)

15:25:57 den 2010-01-05

Postat av: Marica Rödebäck

Hehe!

Jag gick efter Leilas grundrecept på muffins/cupcakes på recept.nu Sen slängde jag i lite sånt jag själv ville ha i..

22:10:39 den 2010-01-08

Postat av: Lina

Läst böckerna ?! :D

Kram , hälsa bror

17:53:02 den 2010-01-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.