(2)

Myggj#vlar redan

Idag har jag njutit av vårsolen och myggor. Tog en eftemiddags promenix med pojkarna så att vovven skulle bli trött och snäll. Och gissa vad vi fick kämpa mot, mygg, enorma såna. Brukar dem vara så tidiga andra år. Hm, men det är väl ett säkert vårtecken om inte annat.

Iallafall så har jag nu två myggbett på ena benet men dem kliar inte så jag står nog ut hehe.

2010-04-12 @ 20:06:18

Postat av: Jan Säll

Ja det var tidigt. Nån sa på nyheterna att det starta med pollen här i stockholm nu och det är 2 veckor tidigt.

18:22:24 den 2010-04-13

Postat av: The House Of Wise

Tja, det är nog i tidigaste laget för mygg kan jag tycka.

21:14:34 den 2010-04-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.