(3)

Oj, vilket liv.

Idag har min systerdotter varit här hela dagen. Vi har bakat bullar, tittat på kattungar, matat sköldpaddor med kött och nästan hennes fingrar, tittat på kattungar, varit i lekparken och tittat på kattungar och till slut lagat mat. Stackars barn var hel slutkörd så hon däckade så fort vi satte oss i bilen. Själv har jag haft skitkul och jag tror hon haft det med. Vi skrattade så mycket ett par gånger att älskling undrade vad vi höll på med. Har inte orkat föra över blderna så dem kommer imorgon.

Imorgon ska jag jobba, försöka iallafall. Ha förvarnat jobbet så dem skulle planera in mig på av de lätta raderna utan lyft men jag tror det är bilfärden dit och hem som kommer vara värst. Ja ja, prova iallafall.
Nu ska jag nog fastna framför tv:n en stund. Kram

2009-09-23 @ 22:05:12

Postat av: sofie

sv: chokladmuffins :D

22:25:18 den 2009-09-23

Postat av: Marica Rödebäck

Det är klart, men då är det ju bäst att besöka ungdomsmottagning eller söka upp någon via nätet man kan fråga.. Nätet är ju jättevanligt nu för tiden så man kan ju göra allt här ..

11:09:04 den 2009-09-24

Postat av: sofie

sv: tack för tipset! ska kolla efter de :)

13:05:36 den 2009-09-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.