(4)

Nu har jag lekt färdigt

Efter en hel dag framför datorn är jag färdig med höstdesignen. Om det nu är så att det inte hamnar på rätt plats borde det ändå vara orange under å ni kan läsa den.

Det som tog längst tid var header. Ville ha en ny bild på mig med så in i duschen och sen photoshopa den. Tog lång tid eftersom jag kom på att jag skulle retushera lite och sätta dit smink. Hur som helst var det riktigt kul och nu har man lärt sig en massa igen.
Före                                                         
efter
Vad tycks, nu ska jag gå och knappra lite piller och sova, natti natt

2009-09-22 @ 23:58:16

Postat av: Nettan

Snyggt!!!

07:20:02 den 2009-09-23

Postat av: sofie

fin blogg du hade :)

allt bra med dej?

07:23:17 den 2009-09-23

Postat av: Andie

Snyggt...men... som alltid ska jag klaga lite... sidomenyn ser helt muppig ut nu men annars ligger texten bra, headern var cool och träden ser höstiga och mysiga ut.

10:11:55 den 2009-09-23

Postat av: Linda

Haha, är du seriös med ögonen? Shit. Tona ner dem lite kanske så att det ser naturligt ut?

16:44:28 den 2009-09-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.