(1)

Ischias nerv till byte

Vaknade imorse av att jag inte kunde röra mig utan att skrika. Kom upp ur sängen och sen stod jag där. Gud, så ont det gjorde. Fick väcka älsklingen som hämtade piller och telefonen så jag fick sjukskriva mig och sen ner i sängen och somna om. Tyvärr gick det inte över utan vi åkte till läkaren där dem konstaterade att min Ischias nerv ligger i kläm. Rekomendation: gå och spring så  mycket jag kan utan att det gör ont. Få ryggen trött. Fick paraflex som är muskeavslappnande och sitter nu i soffan och hoppas dem ska verka snart.

Positiva saken för idag, kan ju äta godis som tröst eftersom jag är sjuk hihi. Stort plus.

2009-09-16 @ 17:27:37

Postat av: Andie

Aj, fan! Hoppas du blir bra snart! Krya på dig.

20:20:13 den 2009-09-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.