(2)

Inte färdig än men vad tycks?

Kände att jag behövde en liten höstigare och gladare design på bloggen. Hade en så mörk som visserligen var snygg men jag känner mig lite positivare nu. Är inte färdig än, har ett irriterande streck längst upp som jag inte får upp men men. Vad för färg ska jag ha på texten? Samma som nu?


Positivt för idag. Blivit lite bättre på photoshop och hur jag ska göra bakgrunder till bloggen. Nån som vill ha en design så är det bara att hojta.?


2009-09-18 @ 21:03:23

Postat av: Andie

Snygg design men med widescreen skärm så blir det lite off med det gula och blå som jag förmodar ska vara bakgrunden man läser mot. Just nu ligger halva texten på trädbilden och det blir svårt att se hela texten.

10:39:42 den 2009-09-19

Postat av: Nettan

Håller med föregående talare, det är väldigt svårt att se texten men det känns höstigt och mysigt!

16:26:36 den 2009-09-19


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.