(3)

Eeek, mina däck!!!

Är nere i sommarstugan igen. Kom igår och idag när vi skullle åka til affären så jag något konstigt på mitt vänstra framdäck. På ett ställe hade det slitits ner så mycket att trådarna under gummit syntes. Som tur är finns det en däckfirma här så of we go. De trodde  att hjulinställning var fel men hade tyvärr inte tid att fixa men nya däck kunde dem ordna. Tur att min pappa var med och kunde låna ut pengar. Så nu har jag två nya däck och en bil som nästan är hel, hihi.

Var även ut och plockade björnbär men tyvärr är dem inte riktigt färdiga än så det blev bara en liter. Men vovven var trött och glad efter långisen. Imorgon ska vi hälsa på släktingar och vara sociala.

Bara en kort uppdatering. Nu ska jag se min nya drogTru Blood

2009-09-03 @ 21:20:39

Postat av: becca

Vilken häftig design du har :)

22:17:52 den 2009-09-03

Postat av: Emma

Det skulle vara kul om du ville rösta på mig här: http://moquist.blogg.se/2009/september/tavlliiiiing-rosta.html Jag är med i veckans blogg så skulle vara roligt att vinna. Jag är nummer 5 :)

15:22:49 den 2009-09-05

Postat av: Cocoon

Svar: De finns på http://www.sanrio.com/ men jag tror inte att de fraktar till Sverige tyvärr. Det ska komma en europeisk sida snart så det är bara att hoppas att tofflorna går att går att beställa därifrån. Puss

21:44:41 den 2009-09-14


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.