(1)

Arrgh, beroende

J#vla Mafia Wars. Har blivit beroende. INte helt men den sidan är uppe hela tiden och eftersom jag inte har något att göra så blir det till att spela. 
Har inte den blekaste idé vad jag ska göra idag. Hade tänkt ta en promenad men vädret är skit så vi får se. Kanske kan fixa land våra pryttlar i vardagsrummet. Hemmabio kan inte spela upp alla dvd:er så då kopplade vi in en annan men nu kan vi inte spela in på hemmabion. Sen är alla sladdar huller om buller och ingen ordning alls så vi ska dra ur alla och sätta i dem sen och hoppas att det funkar. Ett riktigt I-landsproblem hihi
Nä nu ska jag knappra frukost så får vi se vad jag gör.
P.s. glömde skriva något positivt igår så... Min symaskin funkar igen så nu ska här sys och lagas.

2009-09-22 @ 11:35:04

Postat av: Andie

Om du inte har något annat för dig än att spela Maffiawars så kan du ju kanske se över din bloggdesign, för jag får fortfarande markera alla text för att kunna läsa den.. sen undrar jag om du har en fast bakgrund för när man scrollar så ligger den platt kvar... om du förstår vad jag menar. Och om inte det är roligt nog kan du ju slå en pling.

13:24:04 den 2009-09-22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.