(5)

Tid till barnmorskan bokad!

På måndag ska jag skriva in mig. Blir intressant att höra vad dem säger och vad man gör. Är i vecka 10+5 nu. Det går riktigt fort allting. Tänkte börja ta kort på magen innan det syns så man får jämföra.

Idag ska vi ut på långis. Tänkte plocka mossa och dekorativa pinnar att göra julpynt av, får se vad det blir. Vet inte om det är några bär eller svamp kvar men hittar jag så plockar jag. Svärmor var här för ett par veckor sedan och gick igenom det jag plockat. Hade då hittat massor med kantareller, de goda tydligen. Tänkte plocka och frysa in.
Någon som har nåt förslag på pynt man kan göra av naturen?
Nu ska jag knappra frukost sen ska jag väcka gubben. Pöss.
P.s. kommer bara skriva när jag orkar och kanske inte så ofta. Jobbar och sover mest men ni får stå ut ett par veckor, hihi.

2009-11-04 @ 10:08:17

Postat av: Andie

Du kan ju alltid göra något pynt att ha i krukor ute på trappen. Kanske att du kan köpa lite ljungris att plantera ner tillsammans med dina pinnar mossa och eh kanske stenar. Sen kan man ju göra sig en krans att ha på dörren. En "blomuppsättning" att ha inne kan du ju också göra.

10:37:53 den 2009-11-04

Postat av: MariaNelisé!

Grattis! va kul för dig :)

12:19:12 den 2009-11-04

Postat av: Sandra

Svar; Vi ska göra egen pepparkaksdeg, men dom blir klara först om 3 veckor :]

15:47:53 den 2009-11-04

Postat av: Linnea MN

Nu har röstningen börjat, gå in på min blogg och rösta på den som ni tycker är den mest begåvade och personliga artisten av följande som finns med på min blogg, gör bara som jag skrivit. Svårare än så är det inte minsann :)

21:29:47 den 2009-11-04

Postat av: Emma O

Tänkte bara säga hej =)

16:38:43 den 2009-11-16


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.