(3)

Måste kolla bloglovin oftare.

Har precis ätir frukost och skulle bara kolla bloggen och bloglovin lite snabbt. Har inte kollat något sen i torsdags så jag räknade med en massa inlägg men 101 stycken. Shit pommes frites. Så tyvärr har jag inte läst alla och då inte heller kommenterat eftersom då skulle jag få sitta här till då dagar. Kollade igenom lite snabt och har läst igenom några. MÅste försöka få en rutin på det hela så att ja slipper sitta flera timmer. Är en sån preson som älskar att vara ute lika mycket som att sitta framför datorn.

Ska fixa vår "rabatt" med hallonbuskar idag. Är fullt med ogräs och annat. Kommer före och efter bilder sen. Pöss och ut och njut av vädret.

2009-05-03 @ 11:08:37

Postat av: Emma

Jo det var kul att följa med och inte bara sitta hemma och häcka! :) Det var rätt lugnt med fikagäster, skönt att det är över! :)

17:34:37 den 2009-05-03

Postat av: Andie

Jag har iofs tid att sitta mycket vid datorn men jag brukar för det mesta bara kolla bloglovin´ på morgonen och en sväng innan jag går och lägger mig och då brukar det inte vara så värst många inlägg, kanske ett tiotal. Hoppas du kommer på något som funkar för dig om inget annat kan du ju iaf kolla den en gång om dagen.

21:55:42 den 2009-05-03

Postat av: Mrs Andie

Jag har iofs tid att sitta mycket vid datorn men jag brukar för det mesta bara kolla bloglovin´ på morgonen och en sväng innan jag går och lägger mig och då brukar det inte vara så värst många inlägg, kanske ett tiotal. Hoppas du kommer på något som funkar för dig om inget annat kan du ju iaf kolla den en gång om dagen.

21:58:07 den 2009-05-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.