(2)

Latdag och ingen motivation

Ännu en dag med huvudvärk och har inte gjort ett smak känns det som. Tittat på två filmer, ringt soc åt mamma, lekt med räkningar, diskat. Hm, ok, kanske gjort en del ändå.

Har ingen motivation alls till något. Känner att det finns massor jag borde göra men med huvudvärk går det inte. Är ledig imorgon oxå sen ska jag tillbaka till jobbet igen.  Hoppas det försvunnit tills dess.

Ligger efter med bloggen. Har hänt massor men jag orkar inte skriva just nu så ni får stå ut med videor och bildinlägg ett tag istället.

Rätt låt vann iallafall. Visst Malenas låt är bra men jag tyckte inte att ennes uppträdande var som bäst. På svenska uttagningen kunde jag inte låta bli att titta. Hon sög åt sig blickar men på Eurovision, nej. Men men, man kan inte få allt. Vi behövde ju inte skämmas iallafall.

Nu ska jag knoppa. Pöss allihopa

2009-05-19 @ 23:31:00

Postat av: Andie

Om du känner för att göra något så är det bara att plinka så kanske vi kan hitta på något om du inte har huvudvärk.

01:44:01 den 2009-05-20

Postat av: Gina

Jätte snygg bloggdesign! (:



Jo, i det här varma vädret slår min huvudvärk iaf lätt till \:

14:20:52 den 2009-05-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.