(1)

Underbart väder

Vaknade imorse av att solen lyste in i sovrummet. Helt underbart väder utan ett enda moln, hoppas det håller i sig på kvällen när jag ska jobba. Är det fint ska jag cykla istället för att ta bilen.

Igår hade vi öppet hus på jobbet så första gånge någonsin var chefen, samordnaren och extra samordnaren där efter jobbet och fick se när vi egentligen för rast. Inte klockan sex utan närmare sju. Bra att dem såg det tror jag. Dessutom gjorde dem våfflor åt oss. Inte bara till oss utan till alla som kom men ändå. Får se om det finns några idag med för det fanns fyra paket med smet kvar.

Nu ska jag snaska frukost sen måste jag fläta om lite dreads. Satte in dom för över en månads sen så...

2009-03-26 @ 09:37:16

Postat av: Linnéa

Sv: Kanske ska ta och prova köpa våfflor någon gång då, tack för tipset!! :)

Åh, ja det har varit riktigt fint väder idag. Men KALLT!! Men jag tror ändå inte våren är så långt borta, hoppas iallafall!

18:02:20 den 2009-03-26


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.