(3)

Ny header

Äntligen. Kom på hur det ser ut som om headern är genomskinlig och bakgrunden syns igenom. Har nog vetat om det länge men inte tänkt på att det är så enkelt. Visserligen är det bökigt att få till när man har en bakgrund med mycket detaljer men det går. Lättare med bara en färg men så enkel är inte jag.
Vad tycks?

Nu ska jag glo på CSI, pöss

2009-03-02 @ 21:03:21

Postat av: Andie

Jag börjar ana lite vårkänslor på bloggen ;-) Det blev i alla fall jättesnyggt.

22:20:02 den 2009-03-02

Postat av: Jenny Sellsve

Najs.:D

00:58:19 den 2009-03-03

Postat av: mimmi

Det såg ju jätte bra ut:)

Våren är på gång ... tror jag :D

17:37:45 den 2009-03-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.