(0)

Nu vart det vinter igen.

Vaknade imorse av att det var vitt och ljust ute. Tänkte, gud så skönt med fint väder, snoozade och när jag vaknade nästa gång hade det snöat nästan en decimeter till. Snöar fortfarande för kung och fosterland, bara öser ner så idag får jag skotta fram bilen igen. Har den ute eftersom min trasiga putt putt står i garaget. Visst jag tycker om snö men nu börjar jag tröttna. Det är snart sista april, första dagen på året vi brukar grilla. Brukar ha en dunder fest med massor av folk och massor med grillad mat men om man tittar ut så vet det.... Nu kan vi ju visserligen sitta på altanen under tak men det blir inte samma känsla. Norrlänningen berättade för mig i helgen att våren brukar ha tre bakslag och detta är den tredje. Får hoppas det stämmer för nu vill jag ha sommar och sol. Se blommorna knoppas och börja nysa av allt pollen.

Dags att äta, pöss på er

2009-03-24 @ 10:29:25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.