(1)

Ingen ork

Har haft en helt vanlig vecka med en handledarkurs som var helt ok och jag lärde mig litegrann men usch för att sitta i skolan igen. Blev trött efter en kvart i klassrummet hihi. Fast det var ganska skönt att få en paus i jobbandet. Göra något annat i vardagen, lite annorlunda i mit lite slentrian mässig liv.

Äntligen hämtat min älskade bil som nu står i garaget och vilar upps ig. Den har stått hos en bekant som lovat att köra hit den men han fick aldrig arslet ur vagnen så pappa hyrde en biltrailer och sen körde jag och hämtade min plåtbebis. Förstår varför vissa karlar kan lägga ner timtals av tid på sina bilar. Älskar verkligen den bilen och nu ska jag alldeles strax ut och ge den en läkarundersökning och kolla vad för delar som behövs och måla den sen.

Haft två vänner här under helgen. Skulle varit en tjejkväll med bara oss men med huset fullt så.. Var kul ändå och skönt att få flamsa och bara prata skit. Vi ska starta en tjejgrupp. En grupp med kvinnor som träffas varannan  månad eller så och som varje månad sätter in en viss peng varje månad så vi akn göra något kul sen. Alla ska försöka ta med sig någon ny så man får lära känna nya människor. Är en riktigt bra ide, hoppas den funkar.

Den sista mars är äntligen lgh uppsagd ordentligt. Känner mig egenltigen väldigt stressad över  der. Måste flyttstäda och tapetsera om det som behövs men jag känner att jag inte orkar psykiskt att ta itu med det. Funderar på att låna pengar så vi slipper tapetsera. Städa kan man ju men det andra tar ju sån tid och jag känner verkligen att jag inte orkar. Synd att man inte var miljonär. Får se hur vi gör, har ju en underbar gubbe,familj och vänner så det löser sig säkert. Ska be gubben ta itu med det. Kanske man ska ha ett städparty. Blir roligare då. Bjuda in en hel hög med tjejer så det blir lite roligare, hmm, kanske det.

Har lagt ut lite bilder på resan till fjällen. Filmerna kommer lite senare, måste lägga in dem och ändra lite först.

Ut till min älskling. pöss

2009-03-22 @ 15:23:52

Postat av: Andie

Tack för helgen. Det var riktigt tevligt och självklart måste vi ju få tjejgruppen att funka. Det vore så kul om man kunde göra något ordentligt tex en resa eller nåt.

12:25:04 den 2009-03-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.