(1)

Görskoj långis, hihi.

Vår inneboendes hund går inte att ha lös medans vår hund lyssnar väldigt  bra och kan hit så idag vid långis knöt jag ihop deras koppel. Hihi så kul Dem trasslade in sig och dummade sig oh så kul det var att se. Lite ryckigt vart det men jag slapp ha dragkamp med Aku (inneboendes hund). Va skönt att kunna släppa dem och sen  njuta av naturen.

Är bara två dagar kvar till fjällen och jag vill åha nu. Har lite svårt med att vänta. Har längtat ett helt år så...

Har börjat vänja dem små trollen vid att man håller dem så nu sitter jag med en på bröstet. De har börjat öppna ögonen nu så snart kommer väl radiobilarna fram. Söta troll.

Kort inlägg iag. Skulle bara berätta om trollen och preomenaden. Bye bye.

2009-03-06 @ 13:51:52

Postat av: mimmi

Ja det är inte lätt att gå med flera hundar:) jag hade 4 st och det trasslade sig väldigt i början:)

va roligt med de små . det går fort nu snart är de överallt skall du se:)

21:23:11 den 2009-03-06


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.