(2)

Biluppdatering

Jag har precis kommit in från garaget och kollat vad som fattas och vad som ska göras på bilen. Förra gången den var sönder och jag lagade den köpte jag en skrotbil och plockade delar ifårn och det var tur. Nästan alla delar är kvar så dett är vad som måste åtgärdas
inhandlas: kylare, kofångare, kofångarhållare,registreringsskyltslampa bak uppe. lister till tak och sida på framruta.
göras: slipa och lacka.
 Alltså inte så mycket egentligen. Det som tar längst tid är väl att slipa, lacka och hitta sakerna som fattas.

Nu ska jag äta lunch, pösselipöss

2009-03-22 @ 16:39:38

Postat av: moonzanna

Hej !

Ville bara tipsa om att du nu kan vinna HELT VALFRITT plagg ifrån paprikastore.se på min blogg.

På sajten finns märken som fornarina,Ed Hardy, Koola Anna och De Palma i både kill och tjejkläder att välja på.



Titta in och delta du oxå !Kansken är det just du som vinner ditt önskeplagg



Vänliga hälsningar

MZ

http://moonzanna.blogg.se

23:23:04 den 2009-03-22

Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

13:41:21 den 2009-03-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.