(2)

Riktig semester

Ligger i den nyuppsata hängmattan under körbärsträdet och tittar på Darkwing Duck, kan man ha det bättre. Förutom att datorn är ovanligt knasig är allt perfekt. Vad gör ni andra på semestern eller har gjort.

Kram på er alla

2009-07-29 @ 21:17:28

Postat av: Ronny

Va ä nu deh hä ? Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

00:01:01 den 2009-07-31

Postat av: Nina

Tack så mycket! Lovat att lägga upp fler bilder så fort jag har börjat jobba med det och får möjlighet!:)

21:49:19 den 2009-07-31


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.