(4)

Hejdå vännen min

I fredags dog en av mina äslkade sköldpaddor. Den minsta och svagaste  självdog när jag inte var hemma och det känns lite trist. Lilla dumboll blev 10 år gammal och är den längsta tid jag haft ett husdjur. Man skulle kunna tro att jag inte bryr mig om mina vatten djur eftersom dem mestadels bara står där men de är trots allt en del av mitt liv och jag kommer sakna de lilla. Han blev alltid mobad av honorna och jag fick ofta mata honom separat eftersom flickorna tog all mat. Hoppas han får det gott i sköldpaddshimmelen och får simma i stora hav och äta massor med gott.

Nu återstår bara begravningen. Vet inte riktigt vart. Vill inte begrava honom någonstans där andra djur elle barn kan gräva upp honom. Inte heller hä ute eftersom han inte levde här så läge. FUnderar på kusten. Hm, får se. Förslag?

2009-07-15 @ 20:33:57

Postat av: Andie

Visst är det sorgligt när husdjur dör. Jag hoppas att han får det bra i sköldpaddshavs himlen. Och kusten känns väl som den bästa platsen.

23:58:22 den 2009-07-15

Postat av: Jan Säll

ute på kusten nån stans skulel väl vara bra?

08:58:20 den 2009-07-16

Postat av: tilda

Hej, Jag ska börja om på nytt med min blogg, därför skulle jag behöva lite nya tips på saker att skriva om. Kommentera gärna och skriv tips om vad som är roligt att läsa om. Skulle vara till stor hjälp :)

Kram

20:23:41 den 2009-07-23

Postat av: Theréz

det är hemskt att förlora sina djur.

00:07:37 den 2009-07-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.