(6)

Varför mitt i natten?

Har precis sett klart JOrdan rättsläkaren och tänkte gå och lägga mig. Då visar dem att nästa program är Numers. Ännu en av minda tv droger. Varför visas dem mitt i naten. Nån som vet. Mååste hålla ögonen uppe och titta, måååste.

2009-01-07 @ 01:26:11

Postat av: paplon

Ja det är jobbigt att dom har det mitt i natten. Man blir trött på morgonen. Har nu fått riktiga tv'n nnu eller är det boxer fortfarande.

08:42:27 den 2009-01-07

Postat av: Andie

Visst är det konstigt att alla bra serier visas mitt i natten?? Man får väl ta och skaffa både Numb3rs och Jordon rättsläkare på DVDbox.

11:24:44 den 2009-01-07

Postat av: Towe

satt också uppe och kollade på tv långt in på natten, och du har rätt, det är väldigt många bra program som bara sänds nattetid. inte särskilt smart.



(och jag vet inte riktigt hur jag lyckades bränna läppen, det bara hända haha)

16:55:44 den 2009-01-07

Postat av: Mirre

vad handlar det om?

17:24:05 den 2009-01-07

Postat av: emeliecarin

Dåligt jag vet. Några av de bästa serierna visas mitt i natten. Tex Most Haunted och Law and Order SVU.

18:16:12 den 2009-01-09

Postat av: emeliecarin

Dåligt jag vet. Några av de bästa serierna visas mitt i natten. Tex Most Haunted och Law and Order SVU.

18:16:16 den 2009-01-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.