(5)

Usch för räkningar

Har precis suttit och betalat alla räkningar förutom den gamla hyran och träningskortet. Hatar januari. Tänkte att med all storhelgsob och extrapass jag tagit borde jag fått så mycket pengar att man kunde storhandla men nej. Visserligen kunde vi betala nästan alla räkningar även dem som var extra denna månad. Hade sista vattenfall och katternas försäkring tex. Ska kolla min lönespec sen när jag får den. Tror jag fick för lite ändå. Ja, ja vi får väl skrapa ur skafferiet lite mer.

Nä, nu ska jag tvätta.
Bara en liten varning,är inne på min lingonvecka så humöret kommer gå upp och ner. Kram

2009-01-27 @ 11:32:42

Postat av: carro

OK DET FÅR MAN OXÅ TÄNKA PÅ. sOM MAN ALLTID SÄGER HÄR LAGOM ÄR BÄST=)

12:30:30 den 2009-01-27

Postat av: Lisalull

Skulle bara sga tack för design-komplimangen ;)

17:01:49 den 2009-01-27

Postat av: Malin C

Tack så hemskt mycket;)

19:27:01 den 2009-01-27

Postat av: Stina

januari är ingen rolig månad alls, det kan jag hålla med dig om. Hur mycket man än jobbar extra känns det som om pengarna inte räcker till ändå...

20:04:12 den 2009-01-27

Postat av: julia

tack så jätte mycket! :) du har oxå en super snygg blogg ;D du kan följa min blogg via blogglovin om du vill xD kram så länge ! :D

22:00:05 den 2009-01-27


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.