(4)

Tapetsera om och besiktning

Igår fick ett snigelbrev från Uppsalahem där det stod att besiktningen av lägeheten ska göras den 14:e. Eeeek, så u ska här tapetseras och fixas innan dess. Har egenligen bara ett rum att fixa, hoppas bara tapeten som vart kvar räcker. Sen ska vi spackla lite och måla lite vit färg här och där. Alla dörrar måste även upp och tvättmaskinen ska tillbaka. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt i helgen eftersom vi ändå har visning så kan vi ända fixa resten när vi ändå är där, tänkte vi. Nu måste jag bara trolla fram lite pengar till tapetklister och spackel och sånt.

Har en kväll kvar att jobba sen är jag ledig. Sen är det dag på måndag och sen ledig i fyra dar. Ska bli sååå skönt. Tänkte passa på och rensa och plocka iordning ordentligt här hemma. Hittintills har allt bara fått åka upp akut. Ska även passa på att träna. Finns ett gym här ute så jag ska gå dit och kolla någon dag. Känns dumt att ha kvar kortet på friskis när det finns ett gym runt hörnet, bokstsavligen. Enda dumma är att friskis  har så mycket mer men jag hinner inte gå på allt ändå så...

Nä nu ska jag äta frukost och sen på långis med hunden. Bye bye

2009-01-09 @ 11:45:12

Postat av: Andie

HA! nu kom jag hit via mer-trafik serr´u. ;-)

Du glömde ju bort att ni ska komma på middag hos oss ;-) i helgen. Hoppas att besikningen går bra och att ni inte får några anmärkningar osv.



Åhhhhhh jag saknar långisarna.... snyft

13:37:01 den 2009-01-09

Postat av: Andie

Försökte lämna två kommentarer när jag ändå kom in via mer-trafik men det gick inte.



Glömde ju. Du har ju bytt design igen! Och eftersom jag känner dig så antar jag att du inte är helt nöjd eller?

13:54:52 den 2009-01-09

Postat av: Makrill

Kolla in mina egna låtar på bloggen! :)

Ha en fortsatt bra dag!

09:45:42 den 2009-01-12

Postat av: miahmariah

Hej. Vilken fin blogg du har. Jag har en fototävling just nu om du är intresserad. Kika gärna in på min blogg om du har lust.

Ha det gott

kram miahmariah

11:10:53 den 2009-01-15


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.