(1)

Fundering.

Tror nog inte bara att jag är ledsen över att jag käner mig isolerad. Är dels det men även att vi har så lite pengar nu att det känns som om vi inte kan göra något och hela vardagen går som på rutin. Har inte hunnit träna på ett par veckor och har inte ens råd att gå på bio eller ta en pizza. Börjar kännas och märkas på mitt humör. Skrattar inte alls lika ofta och inte blir det bättre av att man har lingonvecka. Kanske beror mitt humör på det, kan svänga ganska mycket under den tiden. Hoppas verkligen gubben får jobb för nu behöver jag en paus. Är hans tur att betala för oss båda. Har varit jag som haft fast job så jag har varit försörjaren. Känns lite jobbigt att tvinga sig till jobbet trots att man egentligen skulle varit hemma och sjuk och det på grund av pengar. Blir mycket lättare sen när vi inte har två hyror men ändå.

Hoppas ni andra mår bättre än mig.

2009-01-03 @ 12:51:06

Postat av: Andie

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

15:45:28 den 2009-01-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.