(4)

Första skidåkningen

Har precis kommit in från en skidåkning på vår gata. Ni läste rätt. På med skidutstyrseln, hundarnas selar åk sen ut på vår snöiga gata. Sen bar det åt. Upp och ner för baken, hundar före och jag eller Robert efter. Gud, vad jag älskar skidor. Jäklar så fort det gick med hundarna. Ska försöka träna dem lite till så man kan åka skidor istället för gå på långpromenad. På så sätt blir hundarna tröttare och jag har skitkul. Låter kanske lite egoistiskt men det är mest för att hundarna ska bli ordentligt trötta och få träna huvudet. Sen om jag får enormt roligt på köpet, so be it.

Nu ska jag rensa datorn, kram

2009-02-27 @ 18:29:10

Postat av: Andie

Jag glömde skriva det i förra kommentaren, att jag tänkte på dig idag och ville så gärna gå på långis i solen. :-( jag saknar våra långisar...snyft

19:15:16 den 2009-02-27

Postat av: mimmi

jag tror nog att hundarna tycker det är lika roligt som du gör :)

20:26:35 den 2009-02-27

Postat av: Louise

Verkar som du hade det riktigt bra!

13:54:04 den 2009-03-01

Postat av: Ninna

Vad kul det låter att tolka på skidor efter hund. För många år sedan gjorde jag det bakom häst, men nu för tiden tar jag mig fram av egen kraft. Det är kul att åka både utför och på längden, tycker jag.



Din sida hittade jag via Mimmis sida.

10:01:45 den 2009-03-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.