(3)

Usch

idag dog en till av mina sköldisar. Vet inte varför. Hon som dog idag mådde bra utåt sett. Åt som hon skulle och allt annat. Har nu bara ett troll kvar och jag hoppas jag får ha kvar henne längre. Lilla skalman som jag fick först och som egentligen är den enda som är min. De andra två är mitt ex som han aldrig hämtat. Håller fast vid den tanken att de inte var mina. Ska begrava satmara ( hon var elak som liten) på samma ställe som sin bror så hon får sova i ett eget litet hörn i frysen. Uscha buscha.

Älsklingen tror att den skalman attackerat satmara under natten för on är tydligen väldigt tuggad på. Har på senare tid fått reda på att de som jag har/haft är de mest aggressiva av tam sköldpaddor så kanske, vem vet.

 

Nu ska jag försöka skingra tankarna.

2009-12-13 @ 14:21:01

Postat av: Andie

Beklagar sorgen du har verkligen haft otur med paddorna i år men var det inte ganska gamla också? Typ 10 år? Synd är det i alla fall.

00:59:51 den 2009-12-14

Postat av: angelicato

hmm vad är det för art?

20:01:47 den 2010-01-15

Postat av: angelicato

okej, jag har haft rödörade när jag var yngre iaf



Du kan ju adda mig på msn eller skicka ett mail så kan jag kika, är ingen expert eller veterinär men pysslar mkt med djur så kanske känner igen det =)

20:24:04 den 2010-01-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.