(3)

Sett nya Star Trek?

Har ni sett den nyaste Star Trek filmen. Sett alla innan eftersom pappa är en riktigt science fiction fan och "tvingat" ina barn att se allt i den genren. De gamla filmerna är ok men nya är grym. Såg den  i dålig kvalite och kan tänka mig att se den på bio var grymt.
Inte sett den än så kan jag rekommenderar varmt.

2009-08-04 @ 00:28:05

Postat av: Jan Säll

Ja jag har varit "hård" mot er :)

09:24:34 den 2009-08-04

Postat av: Andie

Den filmen har slutat gå på bio. Jag och maken tänkte se den men den visas inte längre. Får vänta på dvdn.



Visst kan vi hitta på nåt efter att du kommit hem. Jag är upptagen nästa vecka på måndag och onsdag men alla andra dagar går bra. Du kan ju ringa om du har lust.

10:28:37 den 2009-08-04

Postat av: The Cat

Mja, jag äter inte brie så kan inte jämföra det.. Det är gummiaktigt och lite salt i smaken

17:59:21 den 2009-08-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.