(1)

Hatar humörsvängningar

Jahapp, då var det dags för lingonveckan igen och allt roligt till. Varit på jättebra humör idag tills nyss. Uch, får såna extrema humörsvängninar att jag tror det är fel på mig men men. Hör ju till vad jag vet.

Nu ska jag äta choklad. Kram

2009-08-22 @ 00:00:37

Postat av: svärmor Wicke

ja, det gör du rätt i. Jag tror att när man är sugen på något särskilt så är det något som kroppen behöver. Men min kropp har gått i spinn. Den vill alltid ha det. Men du - beröm din kropp med lite choklad. Kram

23:25:25 den 2009-08-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.