(3)

Formatera datorn utan extern hårddisk?

Japp, precis som det står. Behöver formatera om datorn men utan någon anna media att föra över infon på. Har hittat en jättebra extern hårddisk där man inte behöver någon strömadapter och den har automatisk uppdatering m.m. men den kostade mer än vad jag har just nu. Typiskt. Hoppas älsklingen får jobbet vi önskar kanske man tom kan köpa en ny dator istället för att köpa delar till den gamla.

Tisse trollet Liten fick natten till lördagen fyra små ungar. En grå, en sköldis och två orange. Har tagit massor med bilder som ska in på datorn idag hoppas jag.

Vi har även haft över svåger med respektive och pappa på middag. Var ungstekt fläskfilé med hemmagjord potatisgratäng och sen chokladpudding med blåbär, hallon, glass och grädde. Vi hade även vitlöksbaguetter. Smaskens alltihop.

Igår var det firande av kakmormor och sen åt vi middag med svåger igen och tittade på G.I. Joe.
Ganska ok men jag har hört massor med bra kritik och som alltid hittar jag saker att haka upp mig på. Viserligen var den tillräckligt bra för att se på bio men nja. Titta på den ändå. Det är den värd.

Nu ska jag knappra frukost. Kram

2009-08-17 @ 09:58:25

Postat av: Nettan

Nämen, har det blivit kisseungar igen, nu får ni åka och knipsa henne efter det ;) Jag väntar med spänning på bilderna :)

10:14:59 den 2009-08-17

Postat av: Andie

Jag ser framemot att få se de små trollen.

Ang. filmen så känns det som en film för tvsoffan och inte får biosalongen men det är ju bara min åsikt.



P.s. Fick du mitt sms?

10:36:23 den 2009-08-17

Postat av: Sandreeew!

Skor = Största kärlek, och visst är det bättre att få gratis en att behöva köpa egna? !

Samla ihop poäng som du sedan kan växla mot Presentkort på Bianco, Nilson, Din sko eller Jerns som du sedan får levererade direkt i din brevlåda!



Bli bara medlem här :)

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=12710



LYCKA TILL !

09:23:48 den 2009-08-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.