(7)

Solbrun och vacker i en lika vacker trädgård

Japp, precis som rubriken. Var ute och rensade ogräs runtplattor och gångar och liknande idag. Var nog runt 25 grader i solen och jag hade bara sommarutstyrseln på. Shorts och linne. Sååå skönt och naturligtvis fick jag ränder av linnet som jag kommer spendera hela sommaren med att försöka sola bort. Åt  även frukost på framsidan. Har en till altan precis framför köket och där har vi morgonsolen. Vill ha ett blått parasol i trä, kratta, sekatör och allt annat som hör till trädgården. HAr inte så mycket arbetsredskap så nu måste här shoppas. Parasolet är till köksaltanen så man kan välja.

Innan jag började blogga målade jag på ett lager med stärkande nagellack som brukar torka på fem röda men nu, en halvtimme senare ha det fortfarande inte torkat. Hm, mysko.

Gubben min har rollspelskväll så just nu är matsalen full av nördar. Bra att han har en hobby tycker jag. Tror att det behövs så man kan lägga ner sin kreatívitet på något. Har en hög som sover över och en har lånat  min dataplats så nu sitter jag inne i "hobbyrummet" med trollungarna. Ganska skönt att sitta helt själv. HAr funderat på att flytta in min dator hit permanent men orkar nog inte. Ska försöka koncentrera mig på utsidan av huset nu när det är så fint väder.

Nu ska jag sova. Pöss

2009-04-25 @ 23:16:42

Postat av: ahlander

sjukt härlig blogg =)

man blev typ glad av alla färger! :D

23:37:03 den 2009-04-25

Postat av: Andie

Jag tycker ju att du ska använda dig av hobbyrummet till din dator. :-)

11:05:59 den 2009-04-26

Postat av: Maria

tyvärr inte... använder bara proffs produkter...



Har jobbat i mer än 5 år nu och tröttnar aldrig :)

Kramiz

18:32:12 den 2009-04-26

Postat av: Cilla

fin blogg du har. kramisar

09:17:10 den 2009-04-27

Postat av: Emma

Tack, jo det är sådanna som man kan ställa in ryggstödet på :)

14:35:56 den 2009-04-27

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

17:39:56 den 2009-04-28

Postat av: millie

åh vilka fina färger du har på din blogg :)

17:42:23 den 2009-04-28


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.