(2)

Redan påsk.

Har inte hunnit med alls. Trodde det var veckor kvar till påsk men det ä nu i helgen. Som  vanligt jobbar jag. Tur att jag kan trösta mig med storhelgs ob.

Här händer det inte mycket. Just nu känns huset som en fritidsgård med ala som sover över och är här. Kan inte riktigt diskutera det med personerna i fråga heller eftersom vi har gäster och det känns taskigt att ta upp det då.

Har börjat på nya schemat nu och vet inte om jag tycker om det. Är nästan som det gamla förutom att det är lite hattigt me det får man väl stå ut med. Ska snart bytas igen så... Dessutom är det ju sommar snart och då blir det semester så vi kommer inte gå så länge på detta schema.

Just nu händer det inte så mycket här på landet. Kan vara ganska skönt ibland, livet bara rullar på utan att man behöver reflektera så mycket på det.

Nu måste jag snaska frukost.  Pöss

2009-04-07 @ 10:03:48

Postat av: Andie

You have my number så om du vill skrika av dig lite frustration så finns jag här. Och visst är det märkligt att det är påsk helt plötsligt jag som tyckte att vi hade jul och nyår bara för någon vecka sen eller två.

10:19:24 den 2009-04-07

Postat av: Madeleine

Tack snälla ;-) Finns en del fusk till blogspot för att få till bloggen riktigt fin ;-) Hihi.. Glad Påsk!!

11:08:38 den 2009-04-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.