(3)

Klantiga jag och middag med jobbet.

Ugnen var ju inte sönder. Jag vred på fel ratt. Visste ni att man kan  använda den nedersta luckan till matlagning. Klanten jag vred iallafall på fel ratt så det blev aldrig varmt p.g.a. det. Har aldrig ens tänkt på att det finns en grad ratt till den delen med. Har inte registrerat det alls.

I förrgår var jag ute med jobbet på KKB. Var riktigt trevligt. Nästan alla kom så vi var 28 stycken. Chefen hade fixat håret så jag kände inte igen henne. Var jättefint. Hon har långt lockigt hår och helt ärligt så är jag lite avundsjuk. Mitt är ju spikrakt. De flesta drack öl till maten och det blev en del alkohol. Själv körde jag så det blev cola för mig. Det fanns massor med att välja på med min vana trogen valde jag oxfile. Skitgott. andra valde hjortinnanlår eller röding. Vi satt någ där till nio sedan drig vi yngre ner till KATALIN för lite mer alkohol. Kul att gå ut med lite andra människor, blir lätt att man går ut med samma gäng. Kom hem runt halv ett. Skjutsade hem en av de andra på vägen. Hennes gubbe skulle komma in och hämta henne och sen gå upp vid fyra. Kändes dumt eftersom det varpå vägen för mig.

Kom en timme sent till jobbet igår. Klanten jag kollar allt fel på schemat och skulle börjat två men trodde jag började halv fyra. Åkte och tränade i godan ro medans gubben skrämde skag på samordnaren. Hon ringde hem eftersom jag inte svarade och då sa han att jag redan åkt in till jobbet. Då trodde hon att det hänt något. Men det var ju lugnt, sånt som händer. Ska sätta alarm så jag inte gör samma sak nästa gång. Har bara ett sånt pass i månaden så...

Idag ska jag sola och plocka ögonbryn, hihi. nu ska jag äta frukost. Pöss alla glada.

2009-04-24 @ 10:10:41

Postat av: Andie

Jag ser en förändring i designen! Sommrigt och färg glatt är det i alla fall.

11:21:38 den 2009-04-24

Postat av: Maria

Hej,



Är du utbildad teknolog?

Fin sida :)

23:56:06 den 2009-04-24

Postat av: Maria

Vi har en täckande rosa men tyvärr säljer vi bara till de som har godkända diplom.

Men om du håller på med båda materialen varför utbildar du dig inte?

Finns inget roligare jobb :)

Ha en härlig helg

06:56:45 den 2009-04-25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.