(1)

Glad påsk från en rastlös jag.

Kom hem från jobbet och känner mig rastlös. Brukar vara död men nu är det så många vårdtagare borta att vi tagit det väääldigt lugnt.

Annars har det varit fullt upp som vanligt vid storhelg. Var hos mamma och flamsade i fredags och svärmor fick ett stopp igår. Hade riktigt roligt båda dagarna. Flamsade med gubbens mormor när jag körde hem henne. En gullig och rolig liten dam.

Nästa vecka jobbar jag bara två dagar plus att vi har APT-möte. Jag kommer nog klättra på alla väggar vi har. Hm, kanske rensa lite i trädgården eller nåt. Får se vad jag hittar på.

Nu ska jag samla poäng. Pöss

2009-04-12 @ 18:15:41

Postat av: Andie

You got mail och jag har utmanat dig på min blogg!

19:36:34 den 2009-04-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.