(6)

Att baka bullar utan ugn.

Precis som det står. Har bakat bullar idag men när dem skulle in i ugnen tog det så lång tid innan ugnen blev varm. Varför jo den är sönder. Provar att grädda dem i den nedre "ugnen" utan lampa. Blir ju lika varmt där så... Vi får se.

Idag ska jag på restaurang med jobbet som betalat. Tänkte åka och träna innan eftersom gymmet ligger precis bredvid men tji fick jag. Ugnen tog så lång tid så jag ska åka innan jobbet imorgon istället.

I söndags var vi ute på en kortare långis och vi fick vår inneboendes hund att bada. Han är sjukt rädd för vatten. Men duktiga pojken följde efter vår badtok sen var han ju redan blöt så...



Kattungarna har nu örjat gå överallt i huset. Inte hela vägen in till vardagsrummet men ja, dit dem kan gå medans mamma liten ser dem så. En bild säger tusen ord, fast två.


2009-04-22 @ 15:33:08

Postat av: moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

17:14:04 den 2009-04-22

Postat av: Andie

Kissemjuisarna är ju såååååååå söta!

17:19:10 den 2009-04-22

Postat av: Karin

Du måste spara din bild i png-format istället för jpeg.. Då fungerar det..kram

17:55:22 den 2009-04-22

Postat av: Sabine - Ab imo pectore

söööta :D

18:38:01 den 2009-04-22

Postat av: Jossan

SV:Okej, tack för tipset! :)

18:48:50 den 2009-04-22

Postat av: Elin

omg va söta katter jag älskar varkligen katter (a)

12:04:20 den 2009-04-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.