(3)

Flytt?

Snabt inlägg.
Pratade med gubben nyss som kanske får fast i Norrtälje. Så antingen bor vi kvar här och bara han pendlar eller så letar vi rätt på ett hus mittemellan uppsala och norrtälje. Båda vill för eller senare bo i hus och så nu verkar det ändå rätt. Hunden får stor trädgård och katterna får vara ute. Även jag vill ha trädgård med grönsaksland och sånt sånt jox. Hm, jaja. Nån som har nåt förslag. Nån släkting som vill hyra ut eller sälja ett hus eller kanske en bekant. Alla förslag är välkomna.
Nä nu måste jag duscha, håll tummarna så gubben får jobbet.

2008-09-03 @ 11:51:12

Postat av: Andie

Jag hoppas verkligen att Robax får jobbet! Men om ni flyttar... :-( då kommer jag att sakna er enormt mycket, men man kanske kan komma och hälsa på. Så ni får inte bo dit inte en buss går i så fall ;-)

17:09:52 den 2008-09-03

Postat av: Johanna

håller tummarna :)

Vilken fin blogg du har :)

16:40:34 den 2008-09-05

Postat av: krhnke

Fin blogg med Puh & Co.

16:40:50 den 2008-09-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.