(0)

Ny frisyr.

Ja efter mycket funderande bestämde jag mig för att klippa håret. Tänker inte berätta hur utan det får ni se då vi ses. Är mycket nöjd. Ser mer ut som en frisyr istället för "bara" hår. Ha haft en riktigt lugn dag på jobbigt och även en lugn dag trots besök. Mamma var i Uppsala och hämtade lillesyrran så de kommer över en stund och senare kom svåger och flickvän över på middag, det var för övrigt hon som klippte till mig, hehe.

Är överlycklig över att klockan ska tillbaks imorrn, då får man ju sova en timm extra, yippie. Ska vara duktig imorrn och gå på Ki-yoga. Ska gå att boka över internet men det funkar inte så jag ska ringa och boka plats imorrn. Ska bli skönt att träna på ett lugnt och harmoniskt sätt, bara jag inte tröttnar. Händer det inte tillräckligt mycket så tröttnar jag men det här ska jag gå för att slappna av mer, får se hur det går.

Nu måste jag packa, hörs imorrn, kjam

2008-10-25 @ 23:08:37


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.