(1)

Yoga är helt underbart.

Har ni inte  arit på yoga ska ni prova. Är väldigt avslappnande samtidigt som det är det jobbigaste träninngspass jag varit med om någonsin. Alla övningar ska göras sakta och kontrollerat. Det är skitsvårt men så skönt efteråt. Man går igenom alla muskler och använder dem och sen ska man tänka igenom vilka muskler som är spända och vad det kan bero på medans man tränar dem. Kommer definitvt gå så ofta jag kan. Tror detta är en väldigt bra träningform för folk som jobbar mycket och för dem som har några slags problem med kroppen som fibromyalgi.

Nu ska jag tillbaka till soffan och filmen, kram.

2008-11-02 @ 22:02:02

Postat av: Tezzan

Jag har gjort två yogapass (nybörjare) och blev verkligen förvånad hur jobbigt det är!

22:36:17 den 2008-11-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.