(0)

Medarbetardagar och vänner utan förändring.

Har varit på medarbetardagar idag. Det mesta var ganska trist men vi hade en föreläsare som skulle inspirera och gud vilken medryckande kvinna. Det var Carolina af Uggla och vilken rolig kvinna hon är. För er som inte vet det är hon körledare och hon förvandlade halva Uppsala kommuns arbetare till en kör med bra röster. Först hon gick hon igenom tekniken och alla knep som finns och sedan sjöng vi. De flesta var stela och fega men efter en stund av ryck från Carolin stod hela salen och sjöng för full hals samtidigt som alla gjorde fula miner. Oh, så roligt det var. Om hon kommer till stan igen ska jag definitivt gå.

Träffade flera gamla vänner som inte ändrat sig ett dugg. Samma hårfärg och klädstil. Ok, jag har inte ändrat mig så mycket tycker jag men om jag jämför.
15 år: blond, pimpinett och blyg
26 år: kolsvart hår med dreads, självsäker och utåtriktad.
Hm, kanske har jag ändrat mig en aning. Tänker inte på det själv men jag är nog väldigt annorlunda. Börjar förstå varför gamla klasskamrater inte känner igen mig, hehe.

Har även varit på långis idag och denna gång följde gubben med. Sammanlagt har vi gått runt 1,5 mil denna veckan och vi börjar få upp farten sakta men säkert. Hittade även en åker som var så full med vatten för några dagar sedan att när det frusit på ordentlit ska jag prova att åka skridskor där. Hoppas det går. Brukar åka iallafall en gång per år men missade förra året så i år blir det minst två.

Nu ska löshåret i igen så vi hörs sen. kjam

2008-11-20 @ 16:39:29


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.