(1)

Inget hus.

Har fått ett mail där det står lite mer info om huset vi ville ha. Hon ville ha sammanlagt med el och värme oc allt annat som hör ett hus till mellan 7500-8000 kronor i månaden. Inte hela världen eftersom det ingick en massa men hon ville ha två månader i fösrkott. Finns ingen möjlighet alls att vi kan betala det. Förstår henne helt men hon borde ha skrivit det tidigare. Det kändes som ett slag mot magen. Känns inte som om vi någonsin kommer härifrån. Kommer förevigt vara fast i denna stadsdel i en lägenhet som inte känns som ett hem. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer. Försöker trolla med alla medel jag har men inget lyckas. Börjar bli riktigt trött på detta eviga kämpande hela tiden. Usch vilken måndag.
Ska däremot hoppa in och jobba idag istället för imorgon. De hade bara tre stycke ikväll och vi ska vara fem så dom måste nog beordra in någon annan oxå. Får se hur det går. Hoppas bara det slutar snöa tills dess.

2008-11-24 @ 12:17:20

Postat av: Andie

Urk vad tråkigt att det var så. Och jag förstår ju henne också men hon kunde ju ha skrivit det lite tidigare om inget annat. Och jag förstår presice vad du menar med den här jävla stadsdelen!



Det här med snön måste jag dock göra dig lite besviken med, det ska snöa fram till imorgon eller nåt i stil med det har SMHI rapporterat. Hoppas det går bra att jobba i alla fall!

12:40:41 den 2008-11-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.