(1)

Typiskt, händer detta andra???

Hm, ja ni det har varit en händelserik vecka. Känns som om jag jobbat i två veckor i sträck. Mina päron har helt plötsligt bestämt att dem ska flytta från sin villa till en stor lgh och visningen är på söndag så det blev panik med att få huset färdigt med allt tvättande och rensande. Vi har fyllt två containrar med skräp plus att vi kört en släpkärra full med annat skräp. Usch vad man samlar på sig. Har lärt mig att man ska rensa så oft man kan och slänga allt.

Det har varit kaos här idag, har bakat samdidigt som min mamma varit här och tvättat. Vi lånade en kompis nyckel och bokade i båda tvättstugorna för att de skulle hinna tvätta och smartskallen somnar och glömmer berätta för lillesyrran att de har åtta maskiner och inte två. Och eftersom uppsalahem har regler så får vi bara 6 pass i månaden och idag har vi slösat bort två, älskar min mamma men hon e allt bra virrig.

Och nu till rubriken, gissa vad klantskallen jag gjort. När jag skulle lämna en kompis hund körde jag återigen på en sten, visserligen inte så mkt men ändå, morr. Fast till mitt försvar så stog den mitt i parkeringen och den va så liten så man inte såg den, morr. Det blev ingen buckla men ena dimljuset sitter lite löst men det blir väl lite plastic padding eller nåt, tihi, kanske lite nagellim. haha.

Ska nästan bli skönt att åka och jobba imorrn, nästan som semester. Har en elev med mig sedan två veckor och ja, vad ska man säga. Hon är jättetrevlig men lite blyg och det är lite jobbigt att ha en svans men men, det är en erfarenhet det med. Som tur är så är det inte bara två eller tre veckor till sen får jag köra mitt egna race.

Sen var jag otroligt nog på fest i lördags. Var hos Netan med en hel dös tjejer. Satt och fnittrade och hade det trevligt hela kvällen. På vägen hem tog Andrea och jag en liten omväg för att i inte visste vart bussen gick men det var ganska varmt och vi var lite lulliga. Blev en timmes promenix men det var jätteskönt och som vanligt pratade vi en massa strunt.

Den här veckan gick mammas SAAB sönder så hon har lånat Ficusen men men, det är väl säkert nyttigt att gå har jag hört.

Ska bli skönt när mamma och resten flyttat. Blir dels närmare så vi kan cykla dit men sen ska dem inte flytta nåt mer, det är sista gången, får hoppas dem trivs hihi.

Nä nu ska jag snoka på de andras bloggar.
bye bye

2008-03-13 @ 21:57:56

Postat av: Nettan

Tack själv gumman! det var jätteskoj att du ville komma! Vi får köra en favorit i repris! :) Ska vi länka varandras bloggar? Pöss

22:28:51 den 2008-03-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.