(1)

Mysigt väder!

Herregud vilket underbart väder och ändå sitter man inne.  Sitter på jobbet och har det för lugnt och har verkligen inget att göra så jag skriver lite här.
Var på Gränby i söndags och shoppade för mina födelsedags pengar. Det blen tre långa tröjor/klänningar, en kortärmad tjock kofta och en svart bh. Ganksa mycket för 600 kr.
Har haft en ganska nyttig och effektiv vecka. Diskade och plockade bort all disk, tömde kattlådan, fixade tvätten, lämnade grillen, hämtade en cykel och jobbade på samma kväll. Försökte desperat hålla mig vaken igår så jag sprang omkring som en yr höna.
Idag har jag varit på långis med hunden, städat i förrådet och cyklat till jobbet. Stannade på skopunkten på vägen och handlade för pengarna jag fått av morfar. Tog sammanlagt 90 minuter men då stannade jag som sagt. Har inte hittat någon bra cykel väg än. Cyklade genom stan och förbi gränby ishall men det borde finnad en bättre väg, nån som har något förslag.

Igår åkte en av tjejerna till Italien och idag åkte en annan till sweden rock så nu är det bara jag och norrlänningen kvar. Har visserligen inte tid att vara social denna vecka ändå. Mamma ska skriva kontrakt så vi måste tömma garaget och fixa till utomhus, sen ska jag jobba och så måste jag hinna packa allt till kusten.
Vi ska ner om en vecka och jag längtar bara mer och mer. Är visserligen bara ledig en vecka men det är känslan jag får när jag är där. Även om jag bara är där några dagar så blir jag väldigt´avslappnad och lugn.
Vill åka nu.

ja, ja nu måste jag jobba lite, vi höres och glöm inte dricka vatten

2008-06-03 @ 17:38:33

Postat av: Nettan

Det ar guld har i ITalien! Halsa alla!

11:46:35 den 2008-06-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.