(1)

Hemma at last!

Äntligen hemma, tog ca 50 minuter att cykla i lugn takt. Tog det försiktigt eftersom det var första dagen av mitt nyttiga liv. Gick jättebra från nyby till stan men sen kom alla desa j#kla uppförsbackar men jag stannade inte en enda gång, Jey mig men nu är jag sååå trött. nu ska jag sova, natti nat alla glada och snart solbruna människor.

2008-06-03 @ 23:36:01

Postat av: Andie

Oj vad duktig du är!!! Hoppas att du hittar en något så när bättre cykelväg till jobbet kan ju vara lite drygt att cykla genom stan.

Kram

09:59:52 den 2008-06-04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.