(0)

Virrig och trött!

Usch vad jag känner mig kass. Har börjat glömma bort saker på jobbet, tappar saker och är väldigt virrig. Den kommande semestern behövs massor. Känner att om jag skulle fortsätta i den här takten utan semester skulle jag gå in i väggen ordentligt. Skönt att det är mindre än en vecka kvar tills jag och min hjärna rymmer från Uppsala. Vet inte vad det beror på förutom att det har varit lite som hänt på sistone, men jag brukar inte bli så här av  sånt, men, men.

Ska jobba en dag till så är jag ledig två, då ska jag packa och ta det väldigt lugnt, kanske fika med en kompis men inte mer än så. Har städat, gjort rent akvariet och allt annat som behövdes göras nu i helgen, så nu kan jag ta det lugnt resten av veckan.

Imorrn kommer jag säkert vara pigga vanliga jag igen. Ibland har jag lika mycket humörsvängningar som en gravid har, tänk hur jag blir när jag väl blir det. Stackars gubben, han kommer får kämpa.

Nä, nu ska jag sova, natti natt alla glada

2008-07-06 @ 00:21:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.