(1)

Vel dag och beslutsångest

Ja, idag har jag åkt fram och tillbaka in till stan tre gånger. Började dagen med en långpromenad med Andie och planerandet av davids födelsedag och kom på att jag måste in till stan och köpa något till han. Ringde Andrea so följde med och även hennes andra hälft Ricky och åkte ner. Kan ju inte skriva vad jag köpte eftersom jag inte vet om David läser min blogg så... Träffade Nettan och William och satte oss och fikade medans Ricky köpte kläder och där satt vi och gullade med lillen och pratade strunt i en timmer. Sen bar det av till skopunkten för att Andrea skulle köpa skor och jag tror att hon provade tio par varav hon köpte tre inne i stan och ett till par ute vid ikea. på Coop köpte jag Davids tårtor sen hem och lämna saker och Robert för att åka in igen och äta på kina. Gud så gott det, tack igen Andrea. Efter en riktigt trevlig stund åkte vi. Kjörling hade skickar sms och undrade om vi skulle med på Flustret och jag sa nej men Robert kanske. En kvart innan dm skulle åka ändrade jag mig och bestämde mig för att åka ändå, så det vart full fart. Tur att det tar så kort tid att fixa håret. Efter 14 byten av tröja (beslutsångest) åkte vi ner och alla kom in. Upp på ansgolvet men det var fel musik för mig så jag kom aldrig igång. T.o.m. pojkarna dansade mer än mig. Vid en av rökpauserna träffade i Catrine och henne sprang vi sen på hela tiden. hihi. kul att träffa henne igen, var för länge sedan men jag är dålig på att kontakt ibland. Senare hittade Nettan en vattenpistol och vakterna sparkade ut henne för att hon skulle spruta på gästerna. Det var en liten arg och otrevlig typ som antagligen är så bitter för att han inte kom in på polis högskolan att han terroriserar gästerna istället. Louise frågade varför och då började han tjafsa om att vi diskuterade händelsen och sa att antingen slutar vi diskutera detta eller så skulle vi hålla henne sällskap. Brott mot yttrandefriheten eller vad. Ja vi gick iallafall, inte kul att vara kvar när alla var sura på stället. De sa att de skulle hör av sig till UNT och de hoppas jag. sparka ut nån för det, löjligt. Ja ja, vi tog en taxi hem och jag fixade till naglarna som jag inte han innan och sen var det natti natt.

Nu måste jag fixa lite innan vi ska till Storvreta och fira David.

Ha en bra dag så hörs vi sen

2008-02-24 @ 10:35:38

Postat av: andie

Det var så lite så. Kul att ni gillade maten. Och ni verkade ju ha haft en trevlig afton även efter det. Själva somnade vi i soffan som stockar innan klockan tio tror jag *fniss*
Kram på dig

18:38:31 den 2008-02-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.