(5)

Plast eller äkta gran?

Ja, vad tycker ni?
Själv skulle jag äslak att ha en äkta men som många av mina vänner vet är jag allergisk mot det mesta och då även granar. Iallafaal när dem står inne. Älskar doften av granen när man pyntar och sånt. Känns verkligen som jul då.

Jobbade idga och en av vårdtagarna hade en riktig och då kom julkänslorna, igen. Funderar på att skaffa en liten, pytte gran att ha inne, bara för doftens skull. Får se. Har trots allt som hänt haft julkänslor länge nu. Inte lika mycket som när man var barn men ändå.

Alla klappar är köpta och nu är det bara rimmen kvar. Gubbens släkt rimmar allt och jag försöker få in det på min sida med. Är en fin tradition och ska försöka behålla den så länge man orkar.

Nu ska jag dricka lite thé och sen marsch i säng. Natti natt och GOD JUL

2008-12-18 @ 23:24:40

Postat av: Andie

Det är ju riktigt synd att man blir täpp av riktig gran. Och om det är själva doften du vill ha i granen så kanske det finns mini doftgranar du kan hänga för doftens skull ;-)

10:19:26 den 2008-12-19

Postat av: paplon

En kommentar på rim kan man väl fixa till jul

Det kan ju vara kul.

Om rimma på klappen man orka

beror ju på om hjärnan får torka.

12:56:33 den 2008-12-19

Postat av: hanna

äkta, ska det va! :)

16:59:30 den 2008-12-19

Postat av: Miranda

Bli medlem och få gratis presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker!

http://www.gratismode.se/?c=24808

23:03:36 den 2008-12-20

Postat av: Karin

Bli medlem och få gratis presentkort på upp till 1000 kr hos mer än 60 välkända butiker(Vero Voda, gina tricot, H&M, Nelly.com, Kicks, Siba med fler)

http://www.gratismode.se/?c=24808

12:28:04 den 2008-12-21


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.