(3)

Ingen reklam, tack!

Har fått kommentarer på mina inlägg som är rena reklamen. Personer som vill att man ska bli medlem på sidor där man kan få presentkort m.m. Ni som skriver dessa kommentarer, LÅT BLI. Reklam om sånt får ni ha på era egna sidor.

Förutom det så är allt som vanligt. Julstökar för fullt. Har lite rimm kvar att skriva och  lite mat att laga annars är allt färdigt. Ska in till stan idag och få lägenheten uppsagd och tömma förrådet. Ska försöka få med mig den gamla sängramen så vi kan använda den som extra säng. Får se hur mycket som får plats i bilen.

Har packat upp alla lådor nu. Visserligen inte där allt ska vara. Ficka sätta upp svarta expediten och ställa saker där eftersom glashyllorna och de vanliga hyllorna är borta. Lite irriterande men det är iof det enda som försvunnit i alla flyttar min familj gjort iår.

Nu ska jag fixa året,
GOD JUL ALLIHOPA

2008-12-22 @ 11:48:06

Postat av: jayne

Jag håller med dig ang reklam som kommentarer..trist som bara den.

21:07:54 den 2008-12-22

Postat av: Bellaaa

Jag håller med dig om det där med reklam.

Det är hur drygt somhelst, fått massor själv.

18:12:26 den 2008-12-23

Postat av: jocke

rätt läckert gjord denna bloggen faktist

11:36:06 den 2009-01-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.