(3)

Flyttar/flyttat!

Japp, vi har äntligen packat klart det som går att packa så u ska vi strax sova. Ville baa skriva att vi a´har inte skaffat internet eller fast telefon till nya än så jag kommer bara kunna nås på mobilen och bloggen får semester. Kanske bloggar lite på jobbet om jag orkar får se.

Natti natt allihop

2008-12-05 @ 01:13:23

Postat av: Andie

Jag önskar er all lycka med flyttandet. Kram

10:57:29 den 2008-12-05

Postat av: Nettan

Lycka till med flytten gumman!! :) Jag vill komma och se hur ni har fått det sen!! :D Kramis

16:55:34 den 2008-12-06

Postat av: Ami

SJUKT SNYGG BLOGG!



Lycka till med inflyttningen^^

15:04:30 den 2008-12-09


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.